26.03.2016

Varză murată cu ciolan afumat

















Merge de minune cu un ardei iute 

Ingrediente:
o varza acra potrivit de mare
400 g ciolan afumat
o lingura pasta de tomate
o frunza de dafin
cimbru
piper
boia iute
vegeta
o lingura untura de porc
o cana supa de legume
o legatura de marar

Mod de preparare:
Varza am lasat-o la desarat 3 ore, in apa rece.
Am pus intr-un tuci untura  si cand s-a incins, am adaugat ciolanul taiat bucati potrivite(am   ales partea cu mai multa grasime a ciolanului). L-am lasat pana s-a rumenit usor, apoi am adaugat varza tocata marunt si le-am calit impreuna.
Cand zeama  pe care si-a lasat-o varza a scazut, am adaugat jumatate din cana de supa, frunza de dafin si celelalte condimente. Am mai lasat sa fiarba cateva minute, am transferat varza intr-o tava  pe care am dat-o la cuptor. La jumatatea fierberii am  adaugat pasta de tomate desfacuta in restul de supa si am mai lasat sa fiarba aproximativ 20-25  minute.Mararul tocat l-am adaugat la sfarsit. Sa va fie de folos!














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

p.b.
});

Articole recente