04.03.2024

Mucenici- copti, umpluti si fierti

 Mucenicii sunt un desert traditional care se pregateste in ziua de 9 martie de sarbatoarea Sfintilor 40 Mucenici. Copti sau fierti,  sunt un deliciu. Mai jos va prezint reteta traditionala din zona moldovei de mucenici copti, simpli si umpluti, plus reteta mucenicilor fierti din zona munteniei.

Daca probati retetele mele de Mucenici sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😍. Daca va plac retetele mele ma puteti urmari pe paginile de FacebookFacebook.😉.


Apasati poza cu preparatul care va intereseaza si va duce direct la reteta.
👇
Daca va plac retetele mele, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti toate RETETELE MELE IN ORDINE ALFABETICA.






2 comentarii:

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!