28.04.2023

Sos de usturoi verde cu iaurt

Sosul de usturoi verde cu iaurt este unul rapid si foarte simplu de facut. Merge de minune alaturi de diverse preparate din carne, peste, legume, paste sau chiar salate. Mie imi place atat de mult ca l-as manca asa, simplu, pe paine😋 .

Daca probati reteta mea de Sos de usturoi verde si iaurt  sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😊.Daca va plac retetele mele ma puteti urmari pe paginile de FacebookFacebook.😉.



     Ingrediente:
  • o legatura mai maricica de usturoi verde
  • 250 g iaurt tip grecesc
  • 3-4 linguri ulei
  • o lingurita cu mustar
  • sare

Mod de preparare:
Acest sos de usturoi verde cu iaurt este unul rapid si foarte simplu de facut. Este un sos de primavara pentru ca in acest anotimp pietele sunt pline de usturoi verde. Pe langa faptul ca nu iti ia mai mult de 10 minute ca sa il prepari, acest sos este tare bun alaturi de diverse preparate din carne, peste, legume sau chiar salate. Daca doriti ii puteti adauga marar sau patrunjel si il puteti condimenta cu piper macinat.
Pentru prepararea sosului vom avea nevoie de un mixer vertical.
Curatam, spalam si zvantam usturoiul verde. Il taiem in bucati mai mari si il punem in vasul blenderului sau in alt vas mai inalt. Punem mustarul, un praf bun de sare si turnam cam o lingura cu ulei. Incepem sa pasam adugand din cand in cand cate putin ulei. Pasam bine de fiecare data. Spre sfarsit incorporam si iaurtul, gustam si mai adaugam sare dupa gust. Cam asta-i tot, simplu de facut, nu-i asa? Daca ne ramane sos, il punem intr-un borcan care se inchide cu capac si se poate pastra in frigider si o saptamana. Eu pun si in congelator cateva portii de usturoi verde ca sa am si cand nu este sezon. Il pasez impreuna cu mustarul si putin ulei, apoi il pun in pungute. Cand il folosesc il las sa se dezghete, il amestec cu iaurtul si ii potrivesc gustul de sare…recomand sa incercati si voi😊!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti toate RETETELE MELE DE LA A LA Z.

Aici gasiti o reteta asemanatoare, dar fara iaurt.



 

4 comentarii:

  1. Anonim28/4/23

    Foarte bun si extrem de sanatos! Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag, o seara minunata!

      Ștergere
    2. Anonim30/3/24

      Mulțumesc frumos pentru toate rețetele DVS minunate!

      Ștergere
    3. Cu mare drag, va multumesc si eu pentru aprecieri. O zi buna!

      Ștergere

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!