22.08.2022

Chec aperitiv -reteta simpla si rapida

Acest chec aperitiv este foarte simplu si usor de facut…eu l-as putea numi un chec facut cu ce am avut prin frigider 😊. Sunca se poate inlocui cu orice mezel aveti sau merge inlocuita si cu friptura de pui sau porc. Sper sa incercati reteta mea si sa va placa.


 Daca probatui reteta mea de Chec aperitiv- reteta simpla si rapida, va astept cu drag sa reveniti sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestile primite de la voi sunt binevenite.

 

   Ingrediente:

  • 5 oua
  • 200 g sunca de pui sau porc
  • 200 g cascaval
  • 100 g masline
  • 1 ardei capia (cca 125 g)
  • 2 fire ceapa verde
  • 5 fire patrunjel
  • sare
  • boia
  • piper macinat
  • 125 g faina( 5 linguri)
  • 1 lingurita praf de copt
  • 3 linguri ulei

 

Mod de preparare:

Pentru inceput aprindem cuptorul la foc mediu(180°C) si tapetam o tava cu hartie de copt. Eu am folosit o tava de cozonac cu dimensiunea de 7x12x33 cm. Pregatim toate ingredientele ca sa le avem la indemana: radem cascavalul pe razatoarea mare, taiem sunca si ardeiul (curatat de seminte si cotor) in cubulete, iar ceapa o taiem in rondele mici. Daca nu este sezon putem renunta la ceapa verde, iar ardeiul capia il putem inlocui cu ardei gras sau gogosar. Scoatem samburii maslinelor, apoi le taiem. Spargem ouale intr-un bol incapator, presaram putina sare peste ele si le batem bine cu telul in forma de para. Adaugam sunca, cuburile de ardei, ceapa, cascavalul si maslinele(nu conteaza ordinea). Amestecam bine cu telul, apoi punem faina cernuta si amestecata cu praful de copt, boia, sare si piper macinat. Amestecam din nou cu telu, apoi adaugam pe rand cele trei linguri de ulei. Omogenizam bine dupa fiecare, apoi turnam compozitia in tava pregatita dinainte. O dam la cuptor pentru aproximativ 45 de minute, sau pana checul se rumeneste frumos deasupra. Cand este gata, scoatem checul din tava cu hartie cu tot si cand se racoreste/raceste il putem felia si savura. Un deliciu, parol! 😊
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim
si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti retetele mele de APERITIVE/GARNITURI.
Si inca o reteta delicioase de CLATITE CU FICATEI SI PIEPT DE PUI.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!