13.01.2022

Aripioare de pui in crusta crocanta

Pe placul tuturor: aripioare cu crusta crocanta si condimentata, si carne suculenta si delicioasa. Recomand cu drag sa incercati reteta!💜  


 Daca probati reteta mea de Aripioare de pui in crusta crocanta, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


    Ingrediente:
  • 1kg aripioare de pui(12 bucati)
  • 4 oua
  • 100 g fulgi naturali de porumb
  • 3-4 linguri faina
  • boia iute de ardei
  • piper macinat
  • usturoi pudra
  • ulei pentru prajit aripioarele



Mod de preparare:
Pentru inceput parlim aripioarele de pui, apoi le spalam. Indepartam varful aripilor, apoi le taiem in doua (de-a lungul imbinarii). Vom obtine 24 de bucati…12 mai mari si 12 mai micute. Le punem la fiert intr-o oala cu aproximativ 1,3 litri apa si o lingurita de sare. Le lasam sa fiarba cam 4-5 minute dupa primul clocot. Cat timp fierb indepartam spuma care se formeaza…supa rezultata o putem folosi la diverse mancaruri. Cand sunt fierte le scoatem intr-o strecuratoare mai mare si le lasam la scurs si racit.
Spargem ouale intr-un bol, le batem bine cu furculita, apoi le condimentam cu sare, piper macinat si pudra de usturoi. Eu am pus cate ½ lingurita de sare si piper si 1 lingurita de usturoi. Amestecam bine cu furculita. Maruntim fulgii de porumb si ii amestecam cu ½ lingurita boia iute. Punem faina intr-o farfurie si ne apucam sa “imbracam” aripioarele. 😊
Tavalim mai intai bucatile de aripioare prin faina, le trecem prin oul batut, apoi le imbracam bine in fulgii de porumb. Pe masura ce le imbracam le asezam pe o tava....  le vom praji dupa ce terminam aceasta operatiune.
Punem ulei intr-o cratita mai inalta…sa fie ulei cam de doua degete. Cand uleiul se incinge punem bucatile de aripioare si le prajim pe ambele parti, la foc moderat, pana se rumenesc frumos. Este bine sa prajim aripioarele in doua transe: mai intai bucatile mai mari de aripioare, apoi pe cele mici. In felul acesta se prajesc toate odata. Cand sunt prajite, le scoatem pe un platou tapetat cu servetele ca sa absoarba surplusul de ulei. Servim aripioarele cu sos de usturoi, cu o salata sau garnitura preferata. Sunt bune si reci….daca mai raman. 😊
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete de inspiratie. 😉
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim im
preuna.
Aici gasiti retetele mele de APERITIVE/GARNITURI.




11 comentarii:

  1. Anonim31/5/22

    Mulțumim pt rețetă foarte delicioase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, iti multumesc si eu pentru vizita si comentariu.

      Ștergere
    2. Anonim30/10/22

      Felicitări! Arată foarte bine!

      Ștergere
    3. Anonim31/10/22

      Felicitări pt tot ce realizați și părinții sunt din zona Buzăului, am recunoscut gustul și aspectul copilăriei!

      Ștergere
    4. Ma bucur ca mi-am gasit si aici buzoienii. O zi minunata!

      Ștergere
  2. Anonim29/10/22

    Super rețetă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim30/10/22

    Felicitări! Arată foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim19/2/23

    Brava multumesc pentru ideie. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Iti multumesc si eu pentru aprecieri, o primavara frumoasa!

      Ștergere

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!