17.11.2020

Cartofi la cuptor in crusta de malai

Cartofii la cuptor in crusta de malai sunt deliciosi, au crusta crocanta si miez moale, usor pufos. Se pot servi alaturi de o salata sau pot fi o garnitura perfecta.💜    




 Daca probati reteta mea de Cartofi la cuptor in crusta de malai, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

     

    Ingrediente:
  • 1 kg cartofi
  • sare (1/2 lingurita)
  • piper macinat (1/4 lingurita)
  • boia de ardei (1/4 lingurita)
  • pudra de usturoi (1 lingurita)
  • 3-4 linguri ulei
    Pentru crusta:
  • 6-7 linguri cu malai
  • ½ lingurita sare
  • ½ lingurita piper macinat(sau dupa gust)
  • 1 lingurita boia (sau dupa gust)






Mod de preparare:
Decojim cartofii, ii spalam si ii taiem in felii groase cam de un deget si jumatate. Ii punem la fiert(oparit) intr-o oala cu apa si un varf cutit de sare. Ii lasam aproximativ 3-4 minute dupa ce apa da in clocot….cartofii nu trebuiesc fierti, ci opariti. Eu am folosit cartofi rosii, dar sunt foarte buni si cei albi. Cand sunt gata, ii rasturnam intr-o strecuratoare si ii lasam la scurs si racorit. Cand sunt bine scursi ii transferam intr-un bol si punem pest ei: uleiul, sare, piper, boia(am folosit o combinatie de boia dulce si iute) si praful de usturoi. Eu v-am dat cantitaile folosite de mine, dar puteti sa adaugati condimente si sare dupa gustul vostru. Deasemenea puteti folosi si alte condimente. Cu o lingura amestecam cartofii in asa fel incat toate feliile sa fie cuprinse de ulei si condimente.
Crusta:
Punem toate ingredientele intr-un bol si le amestecam bine cu lingura.
*
Asternem hartie de copt intr-o tava mare(am folosit tava cuptorului). Trecem fiecare felie de cartof prin amestecul de malai si le asezam intr-un singur strat in tava pregatita. Introducem tava in cuptorul incins la foc mediu spre mare(190 °C ) pentru aproximativ 40-45 de minute sau pana crusta cartofilor se rumeneste usor. Cand sunt gata, ii scoatem din tava si ii servim ca si garnitura sau aperitiv…cum doriti.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.














Aici gasiti reteta pentru SALATA ORIENTALA- DE POST.


8 comentarii:

  1. Anonim2/2/23

    Bună ziua îmi plac mult rețetele dvs sunteți minunată va doresc sănătate și bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos. Ma bucur tare mult ca iti plac, sanatate multa va doresc sa aveti si voi. O seara minunata!

      Ștergere
  2. Anonim3/6/23

    🍰❤️❤️❤️❤️❤️

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim11/10/23

    Mulțumesc mult!RESPRCT!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, iti multumesc si eu pentru aprecieri. O zi frumoasa!

      Ștergere
  4. Anonim29/3/24

    Cele mai bune rețete!Va mulțumim pentru ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag! Va multumesc si eu pentru aprecieri, va mai astept si cu alte retete la fel de delicioase!

      Ștergere

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!