07.04.2020

Tocanita rapida cu ficat de porc si ceapa

Tocanita cu ficat si ceapa este un preparat rapid, contine ingrediente putine si este absolut delicioasa. Recomand cu drag sa incercati si voi reteta 💕


Daca probati reteta mea de Tocanita rapida cu ficat de porc si ceapa, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.
 
    Ingrediente:
  • 800 g ficat de porc
  • 4 cepe mari
  • 1 lingura cu faina
  • 1 ceasca suc de rosii
  • 3 linguri ulei
  • boia dulce de ardei
  • piper
  • sare


Mod de preparare:
Curatam ficatul de eventualele pieliti si vene, il spalam bine si il lasam la scurs intr-o strecuratoate.
Curatam si spalam ceapa, apoi o taiem in felii subtiri.
Incingem uleiul intr-o tigaie si punem ceapa la calit.
Cat timp se caleste ceapa taiem ficatul in fasii potrivit de mari(vezi foto). Punem fasiile intr-un bol si adaugam peste ele faina si 1/2 lingurita boia de ardei. Amestecam cu lingura astfel incat faina si boiaua sa cuprinda cat mai mult bucatile de ficat. Boiaua ii va da o aroma buna tocanitei, iar faina va ingrosa putin sosul
Cand ceapa se inmoaie adaugam ficatul. Amestecam bine, iar cand acesta isi schimba culoarea adaugam o ceasca cu apa. Acoperim tigaia cu capac si lasam sa fiarba la foc potrivit. Din cand in cand amestecam in tigaie. Dupa 10-12 minute inlaturam capacul, punem sucul de rosii si 1/4 lingurita de piper. Mai lasam sa fiarba inca 7-8 minute, adaugam sare dupa gust si inchidem focul de sub tigaie. Intotdeauna, cand gatim ficat/ficatei, sarea o vom pune la sfarsit...niciodata nu punem sare inainte de gatire pe ficateii pentru ca se vor intari. Noi am servit tocanita cu mamaliguta si castraveti in otet. Simplu, nu-i asa?
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😊. Puteti sa distibuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.

2 comentarii: