05.04.2020

Chec de post cu banane si nuci

Checul de post cu banane si nuci este un chec rapid si economic. Este un desert fin, usor umed, satios, cu gust bun si aroma de banane. Recomand cu drag sa il faceti si voi! ✌


Daca probati reteta mea de Chec de post cu banane si nuci, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite💜.
      
    Ingrediente:
  • 200 g faina
  • 100 g zahar
  • 2 banane bine coapte(300 g cantarite dupa curatare)
  • 200 ml apa minerala
  • 75 ml ulei
  • 75 g nuca macinata mai mare
  • 1 lingurita cu varf bicarbonat stins in putin otet
  • 1 lingurita esenta de vanilie
  • 1 varf cutit de sare




Mod de preparare:

Aprindem cuptorul la foc mediu(180°C) si tapetam o tava(am folosit o tava de cozonac cu dimensiunile de 7x12x30cm) cu hartie de copt.
Decojim bananele si le zdorbim bine cu furculita. Punem intr-un bol apa minerala, esenta, uleiul si bicarbonatul. Amestecam bine cu telul. Adaugam zaharul si sarea, amestecam din nou, apoi punem bananele si faina in ploaie. Amestecam bine ca sa nu fie cocoloase. La sfarsit incorporam si nuca...oprim doua linguri ca sa presaram deasupra compozitiei. Punem aluatul in tava pregatita dinainte, presaram nuca pastrata si dam tava la cuptor. Coacem checul aproximativ 50 de minute sau pana se rumeneste frumos si trece testul scobitorii: Infigem o scobitoare in mijlocul checului si daca iese curata, fara aluat prins de ea, inseamna ca este copt. Daca ramane aluat pe scobitoare mai lasam checul 5 minute la cuptor, apoi repetam testul. Cand este gata, scoatem tava din cuptor, lasam checul 10 minute sa se racoreasca, apoi il scoatem din tava cu hartie cu tot. Il portionam cand se raceste complet si il servim cu mare pofta.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!😗 
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.

3 comentarii: