07.02.2020

Budinca de macaroane, branza si smantana

Minunata aceasta budinca!... este pe gustul tuturor, se face super usor si orice gospodina incepatoare il poate face.... chiar si un copil 😊

Daca probati reteta mea de Budinca cu macaroane, branza si smantana, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite!💛



     Ingrediente:
  • 500 g macaroane
  • 1 cana cu zahar(cana de 250 ml)
  • 6 oua
  • 500 g smantana(20%grasime)
  • 500 g branza de vaci
  • 1 lingura coaja de lamaie
  • 1 lingura esenta de vanilie
  • 1/4 lingurita sare
  • 100 g unt





Mod de preparare:

Fierbem macaroanele in apa sarata(cam trei litri de apa si 1 lingurita cu varf de sare) conform indicatiile de pe ambalaj. Cand sunt gata, le rasturnam intr-o strecuratore, le trecem sub un jet de apa rece si le lasam la scurs.
Aprindem cuptorul la foc mediu(180°C). Asternem hartie de copt intr-o tava(25x35cm) si ungem hartia cu jumatate din unt. Daca folositi un vas yena nu mai este nevoie de hartie de copt….ungeti direct vasul cu unt.
Mixam ouale cu zaharul si sarea pana acestea se albesc si zaharul se dizolva. Adaugam treptat smantana si branza de vaci in timp ce mixam, iar la sfarsit aromatizam cu coaja de lamaie si esenta. Amestecam pastele cu compozitia de branza si smantana(le-am amestecat in aceeasi oala in care le-am fiert), apoi le rasturnam in tava pregatita dinainte. Deasupra punem din loc in loc untul ramas. Introducem tava in cuptor pentru aproximativ o ora sau pana budinca se rumeneste deasupra. Cand este gata, scoatem tava din cuptor, lasam putin budinca sa se racoreasca, apoi o putem servi. Mmmm, bunatate!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete de DULCIURI.














2 comentarii:

  1. Anonim26/1/24

    Wow, după cum arată, trebuie să fie extrem de delicioase.!.Am să încerc și eu.!. Mulțumesc tare mult.d.mna Gicuta.!.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult pentru aprecieri si vizita! Neaparat sa o incerci, este delicioasa. Weekend frumos!

      Ștergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!

COPYRIGHT Bunătăți din bucătăria Gicuței ©2016- 2024. Toate articolele și imaginile de pe acest blog aparțin autorului Bunătăți din bucătăria Gicuței. Orice multiplicare, copiere sau publicare a acestora fără acordul scris al autorului, se vor pedepsi conform legii in vigoare (Legea 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe.).