14.12.2019

Paste cu peste din conserva

Se prepara in maxim 30 de minute, sunt satioase si super bune. Puteti sa folositi conserve de peste care va plac cel mai mult.💜 Daca folosit paste fara ou, ca mine, acest preparat se poate consuma zilele de post cand este dezlegare la peste.
Daca probati reteta mea de Paste cu peste din conserva, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


     Ingrediente:
  • 250 g paste(am folosit spirale fara ou)
  • 1 conserva sprot in sos tomat(170 g)
  • 1 conserva file de macrou in sos tomat(170 g)
  • 100 g masline
  • o ceapa mare
  • 350 ml suc de rosii
  • 2 linguri ulei
  • sare
  • piper
  • cateva fire de patrunjel

Mod de preparare:

Punem la fiert intr-o oala aproximativ 2 litri si jumatate cu apa si o lingurita de sare. Cand clocoteste adaugam pastele si le fierbem conform timpului indicat de pe ambalaj(eu le-am uitat cam cam mult pe foc😐...dar au fost bune si asa😉) . Cand sunt fierte le lasam la scurs intr-o strecuratoare.
Punem uleiul la incins intr-o cratita/tigaie mai mare si adaugam ceapa tocata marunt. Turnam si putina apa(1-2 linguri) si lasam ceapa la inabusit. Cand se inmoaie adaugam sucul de rosii si putina apa(100 ml) din care au fiert pastele. Lasam sa dea in clocot, apoi adaugam pestele si sosul din conserve. Bucatile mai mari de peste le rupem cu lingura. Adaugam piper si putina sare(gustam sosul inainte si punem sare doar cat ne trebuie). Mai lasam pe foc 1-2 minute si adaugam pastele. Amestecam usor pana sosul cuprinde pastele, apoi adaugam maslinele si dam tigaia deoparte. Deasupra presaram putin patrunjel verde. Este simplu, nu-i asa? Sunt delicioase, pe cuvant!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distibuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu PIZZA/PASTE.















7 comentarii:

  1. a ieșit o minunăție de rețetă, mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca v-a placut. O seara frumoasa sa aveti!

      Ștergere
  2. Anonim28/9/22

    Super reteta!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim17/12/22

    Bună ziua vreau eu va rog frumos rețetă din peste dar nu știu denumirea corecta cum se numește. Se prepara ca o salata biof dar se vede fire de peste cu maioneză

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim17/12/22

      Bună ziua vreau și eu rețeta

      Ștergere
    2. Aici am ceva asemantor cu descrierea ta: https://bunatatidinbucatariagicutei.blogspot.com/2019/01/salata-delicioasa-cu-ton.html

      Ștergere

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!