09.07.2019

Pasta(bulion) de corcoduse verzi


Pasta de corcoduse verzi este tare buna pentru acrit ciorbele. Mie imi place sa pun 1-2 linguri si in mancarea de varza proaspata. O stiu de cand eram copil si nu-mi lipseste nici acum….ciorbele acrite cu aceasta pasta, pentru mine, au gust de copilarie 💚 . Recomand cu drag sa faceti si voi cateva borcanele.

Daca pobati reteta mea de Pasata de corcoduse verzi, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


      Ingrediente:
  • 4 kg corcoduse verzi
  • 1 ½ lingura cu sare pentru muraturi
  • apa






Mod de preparare:

Prima data vom steriliza borcanele(cam 9 borcane de 370 ml) goale si capacele acestora(vedeti aici cum se sterilizeaza).
Mod de preparare
Spalam corcodusele in 2-3 ape indepartand coditele. Le punem intr-o oala/cratita si turnam apa pana la nivelul lor. Le fierbem cateva minute pana pulpa corcoduselor incepe sa se desprinda de pe samburi. Cand sunt gata, le lasam sa se racoreasca, apoi le pasam (cu lingura) printr-o sita/strecuratoare mai mare. Pulpa acestora o vom pune pe foc impreuna cu apa in care au fiert. Fiebem totul aproximativ o ora si un sfert sau pana pasta se mai ingroasa. La jumatea fierberii adaugam sarea. Cat timp corcodusele fierb avem grija sa indepartam spuma care se formeaza. Cand este gata, lasam putin pasta la racorit, apoi o punem in borcane si le infiletam cu capace. Punem borcanele intr-o tava si o introducem in cuptor la foc mic. Dupa 10 minute inchidem focul cuptorului si lasam borcanele pana se racesc. Depozitam borcanele la loc racoros. Ce bine ne va prinde la toamna, iarna si primavara aceasta pasta de corcoduse!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.










Aici gasiti o reteta de VARZA CALITA CU CARNATI,  in care am folosit aceasta pasta.

8 comentarii:

  1. Multumesc pentru efortul de a ne arata modul de preparare. O sa fac si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim25/5/22

    Va mulțumesc pentru rețetele care ni le oferiți !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Iti multumesc si eu pentru vizita si aprecierei. O zi buna!

      Ștergere
  3. Anonim14/6/22

    Multumesc mult pentru rețeta !

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim15/6/22

    Multumesc, pentru reteta!

    RăspundețiȘtergere