12.07.2019

Cartofi "prajiti" in cuptor

Cartofii prajiti la cuptor se pot servi ca si garnitura sau simpli, alaturi de salata preferata sau cu un sos Tzatziki.  Poate nu sunt la fel de gustosi ca cei prajiti in baie de ulei, dar cu siguranta sunt mult mai sanatosi💚


Daca probati reteta mea de Cartofi prajiti in cuptor, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata❤.



    Ingrediente:
  • 500-600 g cartofi noi sau vechi
  • 3-4 catei de usturoi
  • boia de ardei iute sau dulce
  • piper
  • sare
  • 2 linguri ulei





Mod de preparare:
Alegem cartofi mai micuti, cam de aceeasi marime. Eu am folosit cartofi noi si nu le-am indepartat coaja. Si cartofii vechi ii putem pregati cu coaja cu tot daca o au mai subtire. Spalam cartofii foarte bine cu un burete mai aspru, ii lasam la scurs, apoi ii taiem in rondele cam de 1 cm. Ii punem in tava in care ii vom "praji" si adaugam usturoiul decojit si taiat in felii, condimentele si uleiul. Amestecam totul bine, apoi "imprastiem" cartofii in tava. Incercam sa nu ii suprapunem, sa fie asezati intr-un singur strat. Dam tava cu cartofii la cuptor. Lasam cartofii sa se "prajeasca"(foc mediu spre mare) pentru aproximativ 30-35 de minute, dupa care ii intoarcem pe cealalta parte. Dupa alte 10 minute cartofii ar trebui sa fie gata. Intepam un cartof cu furculita sa vedem daca este facut. Daca furculita intra usor in el inseamna ca este gata, daca nu, ii mai lasam putin. Cam asta-i tot...simplu, gustos si mai sanatos.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna. 






Aici gasiti reteta CARTOFILOR TARANESTI.
Iar aici gasiti o alata varianta de gatire a CARTOFILOR IN CUPTOR.

>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu