18.04.2019

Ciorba de salata verde

Tare buna este aceasta ciorba...., rapida, gustoasa si sanatoasa! Am servit-o cu paine proaspata si ardei iuti, murati. Sper ca v-am facut pofta si o s-o preparati si voi!😍

Daca probati reteta mea de Ciorba de salata verde, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.




     Ingrediente:
  • o salata mare sau doua mai mici
  • 3 cartofi
  • un morcov
  • 1 ardei gras
  • o bucatica radacina de telina(cat un ou)
  • 2 linguri cu zarzavat de ciorbe
  • 2 linguri cu orez
  • 2-3 linguri ulei
  • bors(dupa gust)
  • sare
  • cateva fire de leustean sau patrunjel

Mod de preparare:
Curatam legumele si le spalam. Salata o lasam la scurs intr-o strecuratoare. Taiem cartofii in cuburi mai mari, iar morcovul si ardeiul in cubulete. Dam telina pe razatoarea cu orificii mari. Incingem uleiul intr-o oala, apoi adaugam legumele(mai putin salata) si 1-2 linguri cu apa. Le inabusim 2-3 minute, apoi stingem totul cu aproximativ doi litri de apa. Lasam sa fiarba la foc potrivit pana legumele sunt pe jumatate patrunse. Daca apa scade prea mult mai adaugam o cescuta-doua cu apa fiebinte. Punem si zarzavatul pentru ciorbe, apoi adaugam orezul. Cand orezul se inmoaie adaugam salata taiata(o putem rupe cu mana), apoi turnam borsul pe care il dam inainte in 1-2 clocote. Potrivim gustul de sare si mai lasam sa fiarba la foc domol 7-8 minute. Cand este gata, oprim focul de sub oala si  presaram deasupra verdeata tocata marunt. Simpla si buna, pofta buna!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii, plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe 
pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul 
"Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu SUPE/CIORBE.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!