21.01.2019

Ficatei de pui in suc de rosii si usturoi

De ce ador eu ficateii? Se gatesc rapid si sunt absolut deliciosi. Recomand cu drag sa incercati si aceasta reteta.💜


Daca probati reteta mea de Ficatei de pui in sos de rosii si usturoi, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite. Daca va plac retetele mele, puteti sa ma urmariti pe pagina mea de facebook 


     Ingrediente:
  • 700 g ficatei 
  • 350 ml suc de rosii 
  • 4-5 catei de usturoi 
  • 1/2 lingurita cu zahar 
  • 2-3 linguri cu ulei 
  • boia 
  • sare 
  • piper 
  • cateva fire de patrunjel verde 




Mod de preparare:

Pentru inceput spalam ficateii in apa rece, apoi ii lasam la scurs intr-o strecuratoare. Nu uitam sa verificam fiecare bucata de ficatel ca sa nu aiba punguta cu fierea...in caz ca are, o vom indeparta cu mare atentie ca sa nu se sparga. 
Incingem uleiul intr-o tigaie mai larga si punem ficateii. Ii calim pe ambele parti la foc mediu spre mare pana isi schimba culoarea. Ii intoarcem cu o furculita, nu amestecam in ei ca sa nu se rupa. Punem sucul de rosii si o cescuta cu apa. Adaugam zaharul, piperul macinat si boiaua, apoi acoperim tigaia. Lasam sa fiarba 12-15 minute(mai amestecam usor in ei), apoi indepartam capacul si punem usturoiul zdrobit(eu l-am dat pe razatoarea mica). Dupa 5- 7 minute adaugam sare dupa gust, inchidem focul de sub tigaie si presaram patrunjel tocat. Ficateii sunt gata! Intre timp facem si-o mamaliguta si scoatem si ceva muraturi 😉 Ce bunatate!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💛. Puteti sa distribuiti  pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.










9 comentarii:

  1. Multumesc ptr tot Doamna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag! Si eu iti multumesc pentru vizita!

      Ștergere
  2. multumiri,foarte delicioase retete!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu drag! Iti multumesc si eu pentru vizita. Te mai astept cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum fac sunt super deliciosi mulțumesc pt rețetă 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
  5. Urmăresc toate rețetele tale si am făcut multe dintre ele sunt minunate mulțumesc încă odată 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim29/7/22

    Vă urmaresc de mult retetele pe unele le am pus in aplicatie. Vă mulțumim frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag. Iti multumesc si eu pentru aprecieri, o zi frumoasa!

      Ștergere