24.09.2018

Tocanita cu inimi, pipote si ciuperci

Daca va plac inimile si pipotele va recomand cu drag sa faceti si voi acest fel de mancare…este simplu si bun. Sper sa incercati reteta si sa va placa!❤


Daca probati reteta mea de Tocanita cu inimi, pipote si ciuperci, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

    Ingrediente:
  • 1 kg inimi si pipote 
  • ½ kg ciuperci 
  • 3 cepe 
  • 2 morcovi mici sau unu mai mare 
  • un ardei gras 
  • o cana cu suc de rosii 
  • 3 linguri ulei 
  • 1 lingura rasa cu faina 
  • sare 
  • piper macinat
  • cateva fire de patrunjel 



Mod de preparare:

Curatam si spalam in mai multe ape reci inimile si pipotele. Le punem la fiert intr-o oala cu apa si putina sare. Cand incep sa fiarba indepartam spuma care se formeaza si adaugam morcovul si o ceapa, curatate si spalate. Cand inimile si pipotele sunt patrunse le scoatem din oala si indepartam morcovul si ceapa. Pastram zeama in care acestea au fiert.
Curatam, spalam si restul legumelor. Ciupercile le punem la scurs. Eu le-am curatat fara sa le scot piciorusele.
Incingem uleiul intr-o cratita si adaugam ceapa tocata marunt. Cand devine sticloasa punem ciupercile feliate si ardeiul tocat cubulete. Amestecam si fierbem pana scade aproape toata zeama pe care si-o lasa ciupercile. In acel moment punem inimile si pipotele si turnam din zeama in care au fiert cat sa treaca peste ele. Acoperim cratita partial cu capac si lasam sa fiarba la foc potrivit aproximativ un sfert de ora. Dupa acest timp, adaugam sucul de rosii, sare si piper, iar cand mancarea incepe din nou sa fiarba ingrosam sosul cu faina desfacuta in putina apa sau supa rezultata din fierberea inimilor si pipotelor. Mai lasam pe foc 2-3 minute, iar la sfarsit presaram deasupra patrunjel verde tocat. Tocanita se poate servi cu mamaliguta sau cu paine proaspata…bunatate!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.

12 comentarii:

  1. Deeliicios! acum o prepar a doua oara
    Chiar si copilului ii place

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Adevarat! Iti multumesc de vizita si iti doresc o zi frumoasa, Rachi!

      Ștergere
  3. Delicios, o bunătate, a ieșit super

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata, Irma! Ma bucur mult ca v-a placut! :)

      Ștergere
  4. Alexandru18/5/22

    Mulțumesc pen
    tru rețetă !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Iti multumesc si eu pentru vizita si aprecieri. O zi frumoasa!

      Ștergere
  5. Anonim26/5/22

    O reteta minunata si delicioasa, multumesc mult.😊🌺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Iti multumesc si eu pentru vizita si comentarii.

      Ștergere