24.07.2018

Mancare de dovlecei si piept de pui

Pe timp de vara obisnuiesc sa fac des aceast fel de mancare, fie cu carnita sau  fara. Este rapida si savuroasa. Recomand s-o faceti si voi!😘


Daca probati reteta mea de Mancare de dovlecei cu piept de pui, va astept cu drag sa reveniti sa-mi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

     Ingrediente:
  • 3 dovlecei de marime medie 
  • un piept de pui 
  • o ceapa mai mare 
  • 3 ardei capia copti  
  • o lingura pasta de rosii 
  • 2-3 linguri ulei 
  • boia 
  • sare 
  • piper 
  • cateva fire de patrunjel


Mod de preparare:

Spalam pieptul de pui, il tamponam cu hartie absorbanta si il taiem in cubulete.
Incingem uleiul intr-o cratita, adaugam bucatile de carne si le rumenim usor pe toate partile.
Intre timp curatam, spalam si tocam o ceapa marunt. Dovleceii ii spalam, ii decojim, apoi ii taiem in cubulete. Ardeiul copt il tocam in bucati mai mari. Se poate folosi si ardei crud/verde.
Cand sunt rumenite bucatile de carne le scoatem si in acelasi ulei punem ceapa. O calim pana se inmoaie si punem din nou carnita de pui in cratita peste ceapa. Adaugam si bucatile de dovlecei si ardei. Turnam apa cat sa acopere legumele si carnea, apoil lasam sa  fiarba la foc mic. Acoperim cratita partial cu un capac. Din cand in cand amestecam usor si daca este nevoie mai adaugam cate putina apa fierbinte. Cand legumele si carnea sunt bine patrunse adaugam pasta de rosii si condimentam cu boia, sare si piper. Dupa 10 minute oprim focul de sub cratita si adaugam patrunjelul tocat marunt. Daca sosul este prea subtire il putem ingrosa cu o lingura rasa de faina diluata in putina apa. La mine a iesit perfect. Simpla si tare buna!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 💚. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.


6 comentarii:

  1. arata foarte bine, o voi gati astazi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Astept sa imi spui cum ti-a iesit

      Ștergere
  2. Dochita Bota4/7/22

    Îmi place rețeta. Tocmai o gatesc doar ca eu am folosit un pui întreg portionat și am mai adăugat cimbru. Imi place combinația.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt convinsa ca a iesit tare buna. O zi frumoasa!

      Ștergere
  3. Mancarica este pe foc, abia astept sa se termine de gatit sa mancam cu totii din ea. Pun pariu ca pustiu meu de 1 an o sa manance pe îndelete.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca i-a placut si baieteluiui. O zi frumoasa

      Ștergere