15.06.2018

Paste cu pui si ciuperci

O reteta rapida, pentru cina si nu numai, cu un rezultat absolut delicios care sigur place tuturor. O recomand cu mare drag! 💙 

Daca probati reteta mea de Paste cu pui si ciuperci, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😊.


    Ingrediente:
  • 300 g spaghete sau orice fel de paste 
  • piept de pui dezosat(400-500 g) 
  • un borcan mic cu ciuperci intregi sau feliate(300 g) 
  • o ceapa 
  • 400 ml lapte 
  • o lingura rasa cu faina 
  • 3 linguri ulei 
  • 4-5 linguri parmezan ras 
  • busuioc uscat 
  • sare 
  • piper macinat



Mod de preparare:

Pieptul de pui il spalam, il stergem cu prosoape de hartie si il taiem in cuburi potrivite ca marime. Il calim intr-o cratita cu uleiul incins, il calim pe toate partile pana se rumeneste putin. Curatam, spalam si tocam ceapa marunt. O adaugam peste pieptul de pui rumenit si le calim impreuna pana ceapa se inmoaie putin. Adaugam ciupercile si dupa 2-3 minute turnam laptele rece in care am diluat faina. Lasam sa fiarba totul inca 5-7 minute sau pana pieptul de pui este bine patruns. Condimentam cu busuioc, sare si piper macinat. Intre timp punem la fiert o oala cu aproximativ 3 litri de apa si o lingurita cu varf de sare. Cand apa clocoteste adaugam spaghetele(pastele) si le fierbem conform instructiunilor de pe ambalaj. Cand sunt gata, le lasam la scurs intr-o strecuratoare, apoi le amestecam in compozitia fierbinte de mai sus. Deasupra presaram parmezan ras. Servim pastele cu pui si ciuperci cat sunt calde. Simplu si tare bun, nu-i asa😉?
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie. Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase ca sa aveti de unde va inspira. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti toate RETETELE MELE IN ORDINE ALFABETICA.








 

2 comentarii:

  1. Am făcut astăzi rețeta dvs: Spaghete cu sos și carne tocată. Eu am făcut rețetă dublă și numai carne de porc (pulpă).Au ieșit grozave !
    Voi face și cu carne de pui și ciuperci. Nu știu rostul laptelui în rețetă, dar voi încerca și acest gust.
    Voi urmări rețetele dvs.
    FELICITĂRI!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata! Ma bucur ca v-au placut. Incearaca si varianta mea cu lapte....ii da un gust deosebit. O zi minunata sa aveti!

      Ștergere