09.01.2018

Ciorba de porc acrita cu zeama de varza

O ciorbita delicioasa, perfecta in sezonul rece si nu numai. Noua ne place in orice anotimp.... zeama de varza sa fie😊.  

Daca probati reteta mea de Ciorba de porc acrita cu zeama de varza, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

     Ingrediente:
  • 1kg oase de porc(cu carnita pe ele)
  • 2 cartofi potriviti ca marime
  • o ceapa
  • un morcov
  • o mana de ardei gras(am folosit congelat)
  • o radacina telina (de marimea unui ou)
  • o radacina mica de patrunjel
  • o radacina mica de pastarnac
  • 3 linguri zarzavat pentru ciorbe
  • zeama de varza (dupa gust)
  • sare
  • cateva fire de leustean



Mod de preparare:
Portionam oasele de porc si le punem la fiert intr-o oala cu aproximativ 3 litri de apa.Indepartam spuma care se formeaza ori de cate ori este nevoie.
Curatam si spalam legumele. Cartofii ii taiem in cuburi mai mari, iar restul
legumelor le taiem cubulete mici.Le adaugam in oala cand este carnea fiarta pe jumatate. Daca apa din oala scade prea mult mai completam cu apa fierbinte, dar este bine sa punem apa suficienta de la inceput. Lasam sa fiarba in continuare la foc mic. Cand legumele si carnea sunt bine patrunse adaugam zarzavatul de ciorba.  Acrim ciorba cu zeama de varza (dupa gust). Potrivim gustul de sare si mai lasam sa dea cateva clocote. Oprim focul de sub oala si adaugam leusteanul tocat. Servim ciorba fierbinte cu ardei iute. Ah, ce bunatate!😋
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💛. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe 
pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul 
"Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu CIORBE/SUPE.







4 comentarii:

  1. Florina9/1/18

    Toate retetele dvs.sunt delicioase. Multe din ele si eu le-am facut. Va multumim si multa sanatate va dorim,si la cat mai multe retete asteptam.

    RăspundețiȘtergere
  2. O ciorba corecta ! Si mi-a iesit super gustoasa
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!