04.08.2017

Ciorba din picioare(ciocanele, adidasi) de porc

Ciorba din picioare de porc este una delicioasa.... este asemanatoare cu ciorba de burta. Noua ne place foarte mult....sper sa incercati cat mai curand reteta si sa fie si pe gustul vostru.💚   

Daca probati reteta mea de Ciorba din picioare(ciocanele,adidasi) de porc, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

    Ingrediente:
  • 6 picioare de porc
  • o ceapa
  • un morcov mare
  • un ardei
  • un gogosar murat
  • 5-6 catei de usturoi
  • o bucatica radacina de telina
  • o lingurita piper boabe
  • otet dupa gust
  • sare
    Pentru dressing:
  • 250 g smantana grasa(fermentata)
  • 3 galbenusuri
     In plus:
  • 2 linguri ulei
  • un morcov

Mod de preparare:
Parlim picioarele de porc, le curatam, indepartam ungiile si le spalam bine.
Le punem la fiert impreuna cu legumele intregi(mai putin gogosarul si usturoiul) pe care le curatam si spalam inainte. Adaugam piperul si ¼ lingurita cu sare. Eu am folosit o oala sub presiune si in aproximativ o ora si un sfert au fost fierte.Trebuie sa le fierbem pana carnea se desprinde usor de pe oase. Daca folositi o oala obisnuita, mai completati cu apa fierbinte cand aceasta scade. Cand sunt bine fierte le scoatem cu o spumiera din oala, iar legumele le indepartam. Le dezosam cand se racoresc si taiem carnea in fasii (ca la ciorba de burta).
Strecuram supa in alta oala si oprim cam doua polonice din ea.
Adaugam in oala cu supa, carnea, gogosarul taiat in fasii, apoi asezam oala pe foc mic. Punem si usturoiul zdrobit, otet si sare dupa gust. Dam ‘fata’ ciorbei cu un morcov ras, calit in 2 linguri de ulei.
Intrun bol amestecam smantana cu galbenusurile. Turnam peste ele, in fir subtire, cele doua polonice de supa amestecand continuu cu telul. Punem amestecul de galbenus si ou treptat in oala(amestecam cu telul) si mai lasam pe foc pana ciorba da semne ca vrea sa clocoteasca. Dam deoparte si servim ciorba fierbinte cu adaos de smantana, otet si usturoi...dupa preferinte. Este o bunatate, zici ca-i ciorba de burta!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😗. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu CIORBE/SUPE.


Aici gasiti reteta pentru CIORBA DE PUI A LA GREC.


20 de comentarii:

  1. Felicitari am incercat si eu!....chiar mai bună decat burta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Ma bucur mult ca ti-a placut. Te pup, o saptamana frumoasa!

      Ștergere
    2. Eu procedez la fel la ciorba de ciuperci pleurotus si vă asigur că o să vă placă la fel de mult.

      Ștergere
    3. Stiu ca este gustoasa, si eu fac aceasta ciorba cu ciuperci. O zi buna! :)

      Ștergere
  2. Am folosit smantana pentru frișcă . Delicioasă

    RăspundețiȘtergere
  3. Suuuper ideea, o sa fac și eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! iti recomand reteta cu incredere...ciorbita este delicioasa! Te pup si iti multumesc pentru vizita, Gabriela!

      Ștergere
  4. wawww arata minunat, duminica o sa o fac si eu , sper sa nu mi se taie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Iti doresc succes si astept sa-mi spui cum ti-a iesit :) O zi frumoasa! <3

      Ștergere
  5. Mersi pentru rețetă, acum am terminat-o și eu de făcut. Foarte bună! 🙂

    RăspundețiȘtergere
  6. Acum facem şi noi ,abia aştept să o termin ,mulțumesc mult 🌹🙏

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim10/3/23

    Foarte buna!

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!