18.03.2017

Bomboane Raffaello de casa

Prepararea bomboanele Raffaello este o joaca de copil❤.  Se prepara in maxim 30 de minute si sunt absolut delicioase....se topesc in gura! Dispar de pe platou cat ai clipi😉💜. 

Daca probati reteta mea de Bomboane Raffaello, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite....omul cat traieste invata💜.

   Ingrediente:
  • 250 g unt cu peste 80% grasime
  • 1 cana zahar pudra (cana de 250 ml)
  • 200 g lapte praf
  • 100 g fulgi de nuca cocos
  • 2 lingurite extract de vanilie
  • 50 g migdale(alune)


Mod de preparare:
Punem untul moale intr-un castron si il pasam cu furculita.
Adaugam pe rand: zaharul pudra, extractul de vanilie, laptele praf si 50 g nuca de cocos.
Amestecam mai intai cu lingura, apoi cu mana pana obtinem o compozitie omogena.
Luam cate o bucata din compozitie pe care o aplatizam, punem in mijloc o migdala sau aluna si ii dam forma rotunda. In timp ce le modelam le asezam frumos pe o tava/platou.
Cand terminam de modelat bomboanele le rostogolim prin nuca de cocos ramasa.
Pastram bomboanele in frigider pana la servire. Sunt usor de facut si au gust tare bun! Usor de preparat, nu-i asa?😉
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna. Va imbratisez cu drag! 💙
Aici gasiti reteta PRAJITURII CU BISCUITI, MERE SI BUDINCA DE VANILIE.

9 comentarii:

  1. Anonim21/11/22

    Sunt foarte delicioase. Mulțumesc pentru aceste rețete culinare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, si eu iti multumesc pentru vizita si aprecieri.

      Ștergere
  2. Anonim22/11/22

    Imi place toate retele dumneavoastra

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim11/12/23

    Întotdeauna am urmărit ce ați postat cu multă plăcere ,avem ce învăța de la dm .succes mai departe .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult. Sarbatori frumoase sa aveti!

      Ștergere
  4. Anonim21/12/23

    Mulțumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim9/3/24

    Mulțumesc pentru rețete sunt excelente Dumnezeu sa vă țină sănătoasă ❤️

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne ajuta, sanatate mult sa aveti si dvs!

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!