21.02.2017

Friptura de pui cu sos si piure de cartofi

Un preparat perfect pentru masa de pranz. Este delicios chiar daca pulpele de pui nu sunt prajite...am ales varianta "direct la cuptor"😉.

Daca probati reteta mea de Friptura de pui cu piure de cartofi, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

     Ingrediente:
  • 4 pulpe mari de pui
  • 400 ml suc de rosii
  • o cana cu apa
  • 2-3 linguri de ulei
  • 3-4 catei de usturoi
  • condimente pui
  • boia
  • sare
  • piper
  • cateva fire de marar
    Pentru piure:
  • 1 kg cartofi
  • 50 g unt
  • 100 ml lapte
  • sare

Mod de preparare:
Curatam, spalam si taiem pulpele de pui in jumatati.
Le lasam la scurs, apoi le condimentam cu sare, piper macinat, boia si condimente de pui.
Le asezam intr-o cratita(tava) care va merge la cuptor.
Stropim pulpele cu 2-3 linguri de ulei, apoi turnam o cana cu apa.
Dam cratita la cuptorul incins la foc mediu. Din cand in cand stropim carnea cu zeama din tava. Cand pulpele s-au gatit pe jumatate(dupa aproximativ 20 de minute), adaugam sucul de rosii si mai lasam la cuptor pana sunt bine patrunse iar sosul se ingroasa putin.
Cu 10 minute inainte ca friptura sa fie gata punem usturoiul taiat in felii si condimentam cu boia, sare si piper. La sfarsit presaram mararul tocat.
Piure:
Cartofii curatati de coaja si spalati ii taiem in bucati potrivite si ii punem la fiert in apa cu un praf de sare. Indepartam spuma care se formeaza ori de cate ori este nevoie. Cand au fiert, scurgem apa si ii pasam adaugand untul, laptele cald si sare dupa gust.
Servim friptura de pui alaturi de piure. Bunatate!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii, plus alte doua retete din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe RETETE CU CARNE/PESTE.







2 comentarii:

  1. Wow,arată minunat chiar o sa incerc si eu maine această reteta!😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Astept sa imi spui cat de mult v-a placut :)

      Ștergere