19.02.2017

Cornuri bicolore

Pufoase si aromate.Bune langa o ceasca de cafea sau lapte.Umplutura la alegere!



loading...


       Ingrediente
       Aluat:
  • 700 g faina(aproximativ)
  • 2 oua
  • 5 linguri zahar
  • 300 ml lapte
  • 5 linguri ulei
  • 35 g drojdie proaspata
  • coaja de lamaie
  • 1 lingura esenta de rom
  • un varf cutit de sare
  • 3 linguri cacao + 3 linguri de lapte


       Sirop:
  • 150 gr zahar
  • 100 ml apa
  • 1 lingura esenta de vanilie

       Umplutura:
  • gem de prune
  • nuca taiata marunt 

       In plus:
  • nuca de cocos



Mod de preparare
Aluat:
Punem laptele intr-un vas pe foc, il incalzim putin (maxim 35 de grade)apoi dizolvam drojdia in el.
Mixam ouale cu zaharul pana acesta se topeste.
Adaugam peste oua amestecul de lapte,uleiul,coaja de lamaie ,esenta si sarea.
Omogenizam si incepem sa framantam adaugand faina treptat,pana ne iese un aluat potrivit de tare.
Lasam aluatul la crescut pana isi dubleaza volumul.

Cand a crescut aluatul il impartim in doua parti egale.
O parte o de aluat o mai framantamm putin cu cacaoa dizolvata in trei linguri de lapte.
Din fiecare jumatate facem cate patru bile de aluat.
Intindem fiecare bila intr-o foaie  rotunda de aproximativ 15 cm .




Vom obtine patru foi de culoare maro si patru foi albe.
Suprapunem cate doua foi (maro-alb sau alb- maro,dupa cum doriti), trecem cu sucitorul peste ele ca sa se lipeasca,apoi le taiem in patru triunghiuri.
Ungem fiecare triunghi cu gemul amestecat cu nuca si rulam de la partea cea mare.
Asezam cornurile pe o tava in care am asternut hartie de copt.
Dam tava la cuptorul incins dinainte la foc mediu, pentru aproximativ 20 de minute.

Sirop:
Punem apa cu zaharul intr-o craticioara, pe foc mic .
Cand se topeste zaharul mai lasam sa dea cateva clocote, inchidem focul si adaugam esenta.

Cu acest sirop pensulam cornurile calde ,apoi presaram peste ele nuca de cocos.
Eu jumatate din cornuri le-am lasat simple, fara se le mai adaug nuca de cocos si sirop.Au fost delicioase!
Sa va fie de folos!😘
Aici gasiti si reteta de cornuri pufoase cu rahat.











loading...
loading...

Un comentariu:

  1. Am facut si eu cornuri bicolore. Ceea ce nu mi-a placut a fost ca dupa cateva zile a disparut luciul si mi-a iesit asa patat de la zaharul din sirop. Unde am gresit sau asa se-ntampla? Pun si eu o poza la postare.

    RăspundețiȘtergere

p.b.
});

Articole recente