23.01.2017

Mancarica de castraveti murati cu carne de porc


 O mancarica simpla si gustoasa...daca nu ati preparat-o pana acum, v-o recomand cu mare
 drag.


loading...



     Ingrediente:

  • 600 g pulpa de porc
  • un borcan de 800 de grame cu castraveti in saramura
  • o ceapa mare
  • 300 ml suc de rosii ( de casa)
  • o lingura pasta de ardei
  • 4 linguri ulei
  • vegeta
  • boia
  • piper
  • cateva fire de marar verde



Mod de preparare:
Am taiat castravetii in rondele si i-am lasat intr-un castron cu apa rece.
Carnea taiata cubulete am pus-o la rumenit intr-o cratita cu uleiul incins.
Cand s-a rumenit, am adaugat ceapa tocata marunt si le-am calit impreuna 2-3 minute.
Am adaugat 500 ml apa si am lasat sa fiarba acoperit cu capac  aproximativ 30 de minute.
Am mai adaugat cate putina apa fierbinte cand aceasta a scazut.




Cand s-a patuns carnea bine am adaugat castravetii scursi de apa in care au stat.
Am lasat sa fiarba in continuare pana s-au inmuiat ,apoi am pus sucul de rosii, pasta de ardei si condimente dupa gust.
Dupa 15 minute mancarica a fost gata.Am inchis focul si am presarat deasupra tocanitei mararul tocat.
Daca sosul este prea subtire il puteti ingrosa cu o lingura de faina desfacuta  in putina apa .
Sa va fie de folos!







loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

});

Articole recente