07.12.2016

Ciorba cu gaturi de curcan

O ciorbita sanatoasa si delicioasa cu un gust aparte. Recomand cu drag sa o preparati si voi ca este tare buna! 

Daca probati reteta mea de Ciorba cu gaturi de curcan, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

   Ingrediente:
  • 2 gaturi de curcan(1 kg)
  • 2 cartofi
  • un morcov
  • o ceapa
  • ardei gras rosu si verde
  • o radacina mica de telina
  • 300 g rosii cubulete
  • un ou
  • 500 ml bors
  • un varf de lingurita cu rozmarin uscat(optional)
  • sare
  • cateva fire de leustean



Mod de preparare:
Curatam gaturile de curcan de pielita in exces, le portionam si le spalam bine.
Le punem intr-o oala la fiert cu aproximativ 3,5 litri de apa rece. Eu am avut si putina grasime de pasare de curte pe care am adaugat-o in oala.
Inlaturam spuma care se formeaza ori de cate ori este nevoie.
Cand s-a fiert pe jumatate carnita de pe oase, adaugam legumele (mai putin rosiile) curatate, spalate si taiate cubulete.
Lasam sa fiarba in continuare la foc mic.
Cand legumele si carnea sunt bine patrunse adaugam rosiile cubulete si borsul pe care il vom da inainte in 2-3 clocote.
Potrivim gustul de sare, condimentam cu rozmarin si mai lasam sa dea cateva clocote, apoi oprim focul de sub oala.
Batem putin oul cu furculita si il adaugam in oala in timp ce amestecam, apoi punem leusteanul tocat. Servim ciorba, fierbinte, cu painica proaspata si ardei iute. Este absolut delicioasa!😋
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu SUPE/CIORBE.









3 comentarii:

  1. De morcov si cartofi nu s-a mentionat la ingrediente...in poza apar!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de atentionare, am modificat. O zi frumoasa in continuare!

      Ștergere
  2. Anonim1/8/22

    Foarte buna ciorba ai facut

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!