04.10.2016

Tocanita de inimi si pipote

O tocanita simpla, cu un gust deosebit. Daca nu va plac inimile si pipotele le puteti inlocui cu carne de pui, curcan sau porc.😍


Daca probati reteta mea de Tocanita de inimi si pipote, va astept cu drag sa reveniti si  sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite



    Ingrediente:
  • 1 kg inimi si pipote
  • 5 cepe
  • ½ kg ardei capia copt(puteti folosi congelat)
  • o cescuta suc de rosii
  • 3-4 linguri ulei
  • o frunza de dafin
  • sare
  • piper
  • boia
  • cateva fire de patrunjel


Mod de preparare:

Curatam si spalam bine inimile si pipotele, apoi le punem la fiert cu o ceapa, o frunza de dafin si un praf de sare.
Indepartam spuma care se formeaza ori de cate ori este nevoie.
Cand sunt aproape fierte, inlaturam ceapa si scoatem inimile si pipotele cu o spumiera si le lasam la scurs intr-o strecuratoare.
Incingem uleiul intr-o cratita si calim 2-3 minute inimile si pipotele scurse, apoi adugam restul de ceapa taiata solzisori.
Cand ceapa devine sticloasa adaugam ardeiul taiat fasii.
Amestecam si le calim putin impreuna, apoi turnam aproximativ o cana si jumatate din zeama in care au fiert pipotele.
Lasam sa fiarba sub capac cateva minute si punem sucul de rosii.
Cand inimile si pipotele sunt fierte si lichidul a scazut condimentam cu sare, piper si boia.
La sfarsit adaugam verdeata tocata marunt. Simplu si delicios!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu