01.10.2016

Ciorba de cartofi si loboda

Este minunata aceasta ciorba...este acrisoara si are o aroma aparte. Ne place sa o mancam si rece, cu paine proaspata si ardei iuti😋.

Daca probati reteta mea de Ciorba de cartofi si loboda, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.



    Ingrediente:
  • 5 legaturi loboda
  • 2-3 cartofi mai mari
  • un morcov
  • un ardei gras rosu
  • o ceapa
  • 2 linguri orez
  • 3 linguri ulei
  • bors(dupa gust)
  • sare
  • piper
  • cateva frunza de leustean



Mod de preparare:
Inlaturam cozile mai mari de la loboda si o spalam bine in mai multe ape reci.
O lasam la scurs intr-o strecuratoare.
Curatam si spalam restul legumelor.
Incingem uleiul intr-o oala si adaugam ceapa tocata marunt.
O lasam la calit pana devine sticloasa, apoi adaugam ardeiul taiat cubulete, morcovul taiat rondele si cartofii in bucati potrivite.
Le calim cateva minute, apoi turnam aproximativ 1,5 l de apa.
Cand da in clocot adaugam orezul spalat.
Lasam sa fiarba aproximativ 20 de minute pana legumele si orezul sunt bine patrunse, apoi adaugam borsul pe care il vom da inainte in 2-3 clocote.
Cand ciorba da in fiert adaugam frunzele de loboda taiate mai mari si potrivim gustul de sare si piper macinat. Mai lasam la fiert aproximativ 5-7 minute, dam deoparte si adaugam leusteanul taiat marunt. Lasam ciorba sa se racoreasca putin, apoi o putem servi. Simplu de facut, ieftina si delicioasa!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru onspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💚. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu SUPE/CIORBE.








Aici gasiti reteta pentru CIORBA DE STEVIE.
Aici gasiti reteta pentru CIORBA DE SALATA VERDE SI AFUMATURA.

4 comentarii:

  1. Anonim7/3/23

    Foarte bunà gust aparte,sio aromà super.....Multumim dv .

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim15/3/24

    Îmi place aceasta pagina mulțumesc pentru recete

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag. Va multumesc si eu pentru vizita si aprecieri. O zi frumoasa!

      Ștergere