03.06.2016

Sirop de capsuni

     Natural, bun si aromat.


loading...

       Ingrediente:
  • 1,5 kg capsuni
  • 1 kg zahar
  • sucul de la o lamaie 


Mod de preparare:

Am spalat capsunile in apa rece apoi le-am indepartat coditele si le-am lasat la scurs intr-o strecuratoare.

Cand s-au scurs le-am pus intr-o cratita si le-am amestecat cu zaharul .

Am acoperit cratita si am lasat-o in frigider pentru doua zile .

Am amestecat din cand in cand ca sa se topeasca zaharul.Capsunile dupa doua zile isi vor lasa sirop.





Cand timpul de stat in frigider a trecut, am scos capsunile din cratita cu o spumiera( din capsuni am facut gem), am adaugat sucul de lamaie si am pus siropul sa fiarba la foc mic 15-20 de minute. Am inlaturat spuma care s-a format.

Am strecurat siropul si l-am pus intr-o sticla sterilizata(am obtinut 1 litru de sirop) .

Am infasurat sticla intr-un prosop gros si am lasat-o pana a doua zi sa se raceasca.

Sa va fie de folos!










loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..

Articole recente