02.06.2016

Ostropel de pui


Ca la mama acasa...


loading...

Ingrediente:
  • 4 pulpe si un piept de pui (am avut pui de curte)
  • 2 cepe
  • o capatana de usturoi
  • o cutie rosii in bulion(cubulete)

  • 350 ml supa ( apa)
  • 100 ml ulei
  • boia dulce
  • sare
  • piper
  • cateva frunze de patrunjel





Mod de preparare:
Am spalat carnea de pui , am scurs-o bine de apa si i-am dat cu putina sare.
Am incins uleiul intr-o cratita si am pus canea la rumenit.
Cand s-a rumenit pe ambele parti am scos-o pe o farfurie.
Am tocat marunt ceapa si usturoiul si le-am pus la calit in acelasi ulei.
Cand s-au calit am adaugat rosiile , supa si carnea rumenita.





Am dat cratita la cuptor la foc mic pentru aproximativ 35-40 de minute.
Spre sfarsit am condimentat cu boia,sare si piper.
Cand ostropelul a fost gata am presarat patrunjel tocat.
Sa va fie de folos!
 Aici gasiti mai multe retete delicioase din bucataria mea.









loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

p.b.
});

Articole recente