29.06.2016

Gogosi din dovlecei


Un dulce simplu, rapid si gustos...vi-l recomand cu mare drag.



loading...

     Ingrediente:
  • 450 g dovlecei curatati de coaja si seminte
  • 2 oua
  • 3 linguri zahar (sau dupa gust)
  • 8 linguri faina
  • 2 pliculete zahar vanilat
  • o lingurita praf de copt
  • un praf de sare
  • ulei pentru prajit




Mod de preparare:
Am dat bucatile de dovlecei pe razatoarea cu orificii mari .
I-am stors foarte bine de sucul lasat si i-am pus intr-un castron. 
Am adaugat ouale,zaharul,zaharul vanilat si un praf de sare. 
Am amestecat  cu lingura apoi am incorporat faina si praful de copt.
Trebuie sa ne iasa un aluat de consistenta unui iaurt mai gros.




Am pus uleiul (cam de un deget) intr-o cratita pe foc. 
Cand uleiul s-a incins,am turnat gramajoare cu lingura din amestecul de dovlecei. 
Am prajit gogosile pe ambele parti pana s-au rumenit frumos.
Le-am scos pe prosoape de hartie ca sa absoarba surplusul de ulei. 
Sunt bune si calde si reci (reci,daca mai raman 🌝). 
loading...
loading...

3 comentarii:

  1. Le am făcut.Sunt extraordinare!!!Si atât de ușor de făcut.Mulțumim!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wooww, wooow, woow, Fac f. multe preparate din dovlecei, dar aceasta parca e cireasa de pe tort. Nu ma mai puteam opri din mancat si asa fierbinti. Vad maine cum sunt reci. Multumesc din suflet pentru tot. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sanda, ma bucur tare mult ca v-a placut! Sunt bune si reci. Te pup si iti multumesc pentru vizita...o zi frumoasa!

      Ștergere

p.b.
});

Articole recente