29.06.2016

Ciorba de burta

  Sunt multe retete cu ciorba de burta, dar asta noua ne place cel mai mult.😘



loading...


      Ingrediente (pt.10-12 portii)
  • 3,5 kg burta proaspata de vita 
  • un rasol de vitel 
  • 5 cepe 
  • 2 morcovi 
  • 2 ardei 
  • o bucata telina 

  • un pastarnac 
  • o capatana mare de usturoi 
  • 800 ml smantana grasa 
  • 9 galbenusuri 
  • sare 
  • piper 
  • 2 frunze de dafin 
  • otet 


Mod de preparare:
Am spalat si curatat rasolul si burta de vita. Am taiat burta in mai multe bucati si am pus-o intr-o oala cu apa rece, in care am adaugat aproximativ 100 ml otet si o lingura cu bicarbonat de sodiu. Am lasat-o 3 ore in frigider.
Dupa ce au trecut cele trei ore am clatit burta cu apa rece si am oparit-o. Am pus-o la fiert impreuna cu rasolul intr-o oala mare. Am indepartat spuma care s-a format si am lasat-o sa fiarba la foc potrivit.Cand apa a scazut am adaugat alta apa fierbinte.




Dupa aproximativ 2 ore rasolul s-a fiert si l-am scos din oala. Am  mai lasat burta sa fiarba pana s-a patruns  apoi  am adaugat legumele curatate si spalate.Am pus si 5-6 catei de usturoi intregi, putina sare si frunzele de dafin. .Cand burta a fiert am scos-o, am lasat-o sa se racoreasca apoi am taiat-o in fasii. Am strecurat supa si am pus deoparte la racorit doua polonice. Restul de supa l-am pus din nou la fiert impreuna cu burta taiata. Am batut galbenusurile  cu telul si le-am amestecat cu smantana si cele doua polonice de supa apoi le-am turnat in oala, in fir subtire ,amestecand continuu.
Am adaugat otet dupa gust si am condimentat cu sare si piper. Am mai lasat sa dea cateva clocote si ciorba a fost gata.Din restul de usturoi am facut un mujdei pe care l-am adaugat in farfurie in momentul servirii. Ciorba am servit-o fierbinte cu ardei iute. Sa va fie de folos!😘
Puteti sa-i dati “fata”ciorbei cu un morcov ras si calit in doua linguri de ulei, adugat in oala  spre sfarsitul prepararii.
Aici gasiti mai multe retete cu bunatati din bucataria mea.









loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..

Articole recente