07.06.2016

Budinca cu dovlecei si telemea

Imi place si calda si rece….o bunatate! Pe timpul verii o fac de 3-4 ori, dar si in celelalte anotimpuri. Recomand cu drag sa o faceti si voi!💚 

Daca probati reteta mea de Budinca de dovlecei, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


      Ingrediente:
  • 600 g dovlecei curatati de coaja si seminte
  • 250-300 g branza telemea
  • 1 morcov potrivit ca marime
  • 1 ceapa mare
  • 180 g faina(7 linguri)
  • 5 oua
  • 50 ml ulei(2-3 linguri)
  • 1 lingurita praf de copt
  • 1 legatura de marar
  • un varf cutit de sare




Mod de preparare:
Dovleceii, morcovul si branza le dam pe razatoarea cu orificii mari.
Dovlecelul il vom pune la scurs intr-o strecuratoare sau il presam in palme.
Ceapa o tocam cubulete.
Spargem ouale intr-un castron, presaram sarea peste ele si le batem cu telul. O sa fim atenti sa nu punem sare multa pentru ca branza deja este sarata.
Peste ouale batute adaugam pe rand: legumele, branza si mararul. Amestecam usor cu o spatula dupa fiecare.
Incorporam faina cernuta si amestecata cu praful de copt. La sfarsit adaugam uleiul in fir subtire si omogenizam.
Turnam compozitia intr-un vas yena/tava (27x22 cm a avut vasul meu) tapetat/a cu hartie de copt.
Dam tava la cuptorul preincalzit la foc potrivit(180°C)  pentru 35-40 minute sau pana budinca se rumeneste frumos deasupra. Cand este gata, scoatem tava din cuptor, lasam budinca sa se racoreasca, apoi o putem portiona si servi. Este absolut delicioasa! 
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti reteta RULADEI DIN CARTOFI CU SUNCA SI CASCAVAL.
Aici gasiti reteta CHIFETELEOR DIN DOVLECEI.

11 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Cred ca va fi bine daca inlocuiesc telemeaua cu cas

      Ștergere
    2. Margareta,cred ca va iesi la fel de gustoasa si cu cas. Te pup si sa ai o duminica frumoasa!Astept poze cu budinca :)

      Ștergere
    3. Anonim13/7/22

      Tot ce postati este absolut Delicious,mii de multumiri 😘🌹🕊️💯

      Ștergere
    4. Cu drag, iti multumesc si eu pentru vizita si aprecieri. O zi buna!

      Ștergere
  2. Anonim13/7/22

    Cred ca e foarte bună ! Arată super !

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!

COPYRIGHT Bunătăți din bucătăria Gicuței ©2016- 2024. Toate articolele și imaginile de pe acest blog aparțin autorului Bunătăți din bucătăria Gicuței. Orice multiplicare, copiere sau publicare a acestora fără acordul scris al autorului, se vor pedepsi conform legii in vigoare (Legea 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe.).