24.05.2016

Mancare de mazare cu carne de porc

O mancarica delicioasa ,satioasa si usor de preparat.


loading...

       Ingrediente:
  • 800 g mazare(am folosit congelata) 
  • 600 g carne de porc 
  • 1 ceapa 
  • un morcov 
  • 200 ml suc de rosii 

  • 1 lingura pasta de ardei 
  • 1 frunza de dafin 
  • 1 lingura de faina(optional) 
  • boia dulce 
  • sare 
  • piper 
  • marar verde 


Mod de preparare:
Am spalat carnea  si am portionat-o.
Morcovul si ceapa le-am curatat, spalat apoi le-am taiat cubulete.
Am pus legumele si carnea in oala sub presiune, am adaugat un praf de sare, frunza de dafin, apa cat sa le acopere si am lasat sa fiarba 20 de minute.
Cand au trecut cele 20 de minute am inchis focul si am lasat sa se racoreasca oala, sa pot scoate capacul.
Am transferat carnea si legumele intr-o cratita si am adugat mazarea. Am lasat sa fiarba pana aceasta s-a patruns apoi am adaugat sucul de rosii si pasta de ardei.
Dupa 3-4 minute am pus o lingura de faina dizolvata in putina apa, am condimentat cu boia, sare si piper si am mai lasat sa dea cateva clocote. La sfarsit am adaugat marar verde tocat.
Sa va fie de folos!

Aici gasiti mai multe retete cu bunatati ,simplu de preparat si delicioase.












loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

p.b.
});

Articole recente