27.05.2016

Limba cu masline



O mancare delicioasa si hranitoare...sper sa va placa si voua 😘



loading...
      Ingrediente:
  • 1 kg limba de porc
  • 200 g masline
  • 4 cepe 
  • un morcov
  • un pahar de vin alb
  • o lingura pasta de tomate

  • o lingura pasta de ardei 
  • 3-4 linguri ulei
  • o lingura de amidon (faina)
  • piper boabe si macinat
  • o frunza de dafin
  • sare




Mod de preparare:
Am spalat limba foarte bine si am pus-o la fiert in oala sub presiune cu o ceapa,un morcov,cateva boabe de piper, frunza de dafin si un praf de sare.
Am fiert-o 40 de minute, apoi am scos-o (am pastrat zeama in care a fiert) iar cand s-a racorit am curatat-o de piele si grasime si am taiat-o felii.
Am incins uleiul intr-o cratita si am calit trei cepe tocate marunt.
Am adaugat pasta de tomate si ardei,am amestecat,apoi am turnat paharul cu vin si 2-3 polonice din zeama in care a fiert limba .




Cand a dat in clocot am adaugat amidonul dizolvat in putina supa racita, am pus maslinele(tinute in apa rece ) am acoperit cu capac si am lasat sa fiarba la foc mic .
Dupa un sfert de ora am adaugat limba, am condimentat cu piper macinat si am potrivit gustul de sare.
Am mai lasat sa fiarba impreuna cateva minute(8-10) si mancarea a fost gata.
Se poate servi calda sau rece.
Sa va fie de folos!😘
Aici gasiti si alte retete cu bunatati din bucataria mea.













loading...
loading...

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!! Zi frumoasa in continuare sa ai!!

      Ștergere
  2. Pot inlocui limba🙊cu altceva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata! Da o poti inlocui cu carnea care iti place. Sarbatori fericite!

      Ștergere

p.b.
});

Articole recente