23.05.2016

Chiftelute in sos alb

Un preparat delicios care se face rapid si contine ingrediente la indemana oricui. Este deosebit si aromat. Noua tare mult ne-au placut aceste chiftelute cu sos alb, sper din inima sa va placa si voua si sa devina unul dintre preparatele voastre preferate💜.

Daca probati reteta mea de Chiftelute cu sos alb, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata💚.

     Ingrediente 
     Chiftele:
  • 500 g carne tocata amestec
  • o ceapa
  • 3-4 catei de usturoi
  • 1 ou
  • 2 linguri pesmet
  • sare
  • piper
  • cateva fire de marar si patrunjel
  • ulei pentru prajit
  • faina pentru tavalit chiftelele
    Sos:
  • 500 ml supa(apa)
  • 4 linguri smantana 
  • 150 g telemea
  • 50 g unt
  • sare
  • piper macinat
  • 1 1/2 lingura faina
  • cateva fire de patrunjel

Mod de preparare
Chiftele: 
Peste carnea tocata adaugam ceapa si usturoiul date pe razatoarea cu orificii mici.
Punem oul, pesmetul, verdeata tocata, sare si piper macinat.
Omogenizam si formam bile potrivite ca marime pe care le tavalim prin faina.
Prajim chiftelele in uleiul incins la foc mediu, pe ambele parti pana se rumenesc frumos.
Cand sunt gata, le scoatem pe prosoape de hartie ca sa absoarba excesul de grasime.
Sos: 
Punem untul intr-o craticioara si cand se incinge adaugam faina.
Calim aproximtiv un minut, apoi adaugam incet supa, amestecand continuu ca sa nu faca cocoloase.
Fierbem cateva minute pana sosul se ingroasa, apoi adaugam smantana si condimentam cu putina sare si piper macinat. Vom folosi smantana normala, acrisoara, nu smantana de gatit.
*
Intr-un vas asezam chiftelele, iar printre ele punem branza taiata cubulete. Eu am folosit o telemea usor sarata. 
Turnam sosul si dam vasul la cuptor pentru aproximativ 25 de minute la foc mediu.
La sfarsit presaram patrunjel verde tocat. Cand este gata, lasam chiftelutele sa se racoreasca putin, apoi le putem servi. Bunatate!😋
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.











4 comentarii:

  1. Mega delicios!! Multumim pentru rețetă!! ����

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place cum gătești. Simplu și gustos cala mama și bunica.
    Rețete pe înțeles fără sofisticări.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc mult pentru aprecierei, o seara frumoasa!

      Ștergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!