08.04.2016

Cornuri din foietaj cu umplutura de gem si nuca

Cand nu am timp sa stau prea mult in bucatarie, apelez si la aluatul din comert. Il folosesc la diverse preparate dulci sau sarate :)
Daca probati reteta mea de Cornuri din foietaj cu umplutura de gem si nuca, va astept cu drag sa revniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut.

loading...



       Ingrediente:
  • un aluat de foietaj(450 g)
  • un borcan gem de prune(400 g)
  • 4 linguri nuca tocata




Aici gasiti reteta RASUCITELOR DIN FOIETAJ CU SALAM SI CASCAVAL.
Aici gasiti reteta MINI CROISSANTELOR CU CIOCOLATA.


Mod de preparare:
Lasam aluatul la dezghetat la temperatura camerei.
Il intindem putin cu sucitorul si il taiem in 12  triunghiuri. 
Amestecam gemul de prune cu nuca.
Luam cate o lingura din compozitia de nuca si ungem fiecare triunghi de aluat.
Rulam triunghiurile si formam cornuri pe care le punem intr-o tava tapetata cu hartie de copt.
Dam tava la cuptorul preincalzit la foc mediu(180
°C) pentru aproximativ 30-35 de minute sau pana cornurile se rumenesc usor. Cand sunt gata, scoatem cornurile pe un platou si cand se mai racoresc le putem servi. Simplu de facut si bun!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca :). Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu DULCIURI.









loading...

Un comentariu:

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!

COPYRIGHT Bunătăți din bucătăria Gicuței ©2016- 2024. Toate articolele și imaginile de pe acest blog aparțin autorului Bunătăți din bucătăria Gicuței. Orice multiplicare, copiere sau publicare a acestora fără acordul scris al autorului, se vor pedepsi conform legii in vigoare (Legea 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe.).