14.04.2016

Ciorba de cocos


O ciorbita sanatoasa, gustoasa si delicioasa.



loading...



     Ingrediente:
  • un tacam si o pulpa de cocos(de curte) 
  • 2 cartofi
  • 1 morcov
  • 2 cepe
  • ardei gras(congelat)
  • telina(congelata)
  • mazare(congelata)
  • 250 g rosii ( puse la borcan pentru iarna)
  • 750 ml bors(de casa)
  • 2 oua
  • sare
  • cateva fire de leustean si patrunjel




Mod de preparare:
Am portionat carnea , am spalat-o si am pus-o sa fiarba intr-o oala cu apa si un praf de sare.
Am indepartat spuma care s-a format, de cate ori a fost nevoie,
Cat timp a fiert carnea am curatat si spalat legumele proaspete.
Am tocat morcovul si ceapa cubulete mici.
Cartofii i-am taiat in bucati potrivite si i-am lasat intr-un castronel cu apa rece.




Cand a fiert carnea pe jumatate am adaugat legumele.
Am lasat sa fiarba pana s-au patruns bine apoi am adaugat rosiile.
Am potrivit gustul de sare, am mai lasat sa fiarba cateva minute si am pus borsul pe care l-am dat inainte intr-un clocot.
Am batut doua oua cu furculita si le-am turnat in ciorba, amestecand usor sa se imprastie.
Am inchis focul, am dat ciorbita deoparte si am adaugat verdeata tocata.
Sa va fie de folos!
Aici gasiti mai multe retete cu bunatati din bucataria mea.








loading...
loading...

2 comentarii:

p.b.
});

Articole recente