17.03.2016

Sarmale cu ciuperci si orez

La fel de gustoase ca cele cu carne, usoare si foarte satioase.


loading...




      Ingrediente:

  • o varza mare murata
  • 500 g ciuperci proaspete
  • orez o cana(250 ml)
  • 4 cepe mari
  • un morcov
  • 250 ml suc de rosii

  • 100 ml ulei
  • 2 frunze de dafin
  • cimbru
  • boia dulce
  • sare
  • piper
  • cateva fire de patrunjel

    verde.

Mod de preparare:
Am spalat varza si am lasat-o cateva ore in apa rece.
Am curatat si spalat ciupercile,le-am pus la scurs intr-o strecuratoare apoi le-am tocat marunt cu cutitul.
Ceapa curatata si spalata am tocat-o cubulete.
Morcovul curatat si spalat l-am dat pe razatoarea cu orificii mici.
Am pus intr-o cratita uleiul si cand s-a incins am adaugat ceapa.Am lasat-o cat sa se inmoaie apoi am pus morcovul, am amestecat si am adaugat si ciupercile .Am calit legumele impreuna aproximativ 10 minute pana a mai scazut din zeama lasata de ciuperci . Am adugat orezul spalat , am amestecat bine si dupa 2-3 minute  am condimentat cu cimbru, boia, sare si piper.La sfarsit am pus patrunjelul tocat apoi am inchis focul.




Am luat varza si am desprins foile pe rand.Am taiat frunza de varza in 2 sau 3 bucati (cat palma),indepartand cotoarele si nervurile mai groase.Am format sarmale punand in centrul fiecarei foi de varza 1/2 lingura din compozitia de ciuperci.Am rulat ,iar capetele le-am impins inauntru.Am tocat marunt varza ramasa si am pus-o pe fundul vasului roman .Am adaugat frunzele de dafin, cimbru si piper.Am asezat sarmalutele peste varza si am presarat cimbru si piper printre ele.Am diluat sucul de rosii cu 2 cani de apa si l-am turnat peste sarmale. Am dat vasul acoperit la cuptor la foc mediu. Dupa aproximativ o ora si jumatate am scos capacul vasului, am mai adaugat putina apa si am mai lasat sa fiarba aproximativ o ora, pana sarmalele au fost fierte si s-au rumenenit frumos.Au fost tare delicioase.
Sa va fie de folos!😘
Aici gasiti mai multe retete cu bunatati din bucataria mea.













loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

p.b.
});

Articole recente