23.03.2016

Salam de biscuiti cu sirop de zahar ars (de post)


  Gustul copilariei intr-un desert delicios si usor de preparat.



loading...


    

       Ingrediente:
  • 1 kg biscuiti de post (am folosit Fitness)
  • 800 g rahat
  • 100 g margarina vegetala
  • 3 linguri cacao
  • 4 linguri nuca macinata
  • 3 linguri zahar
  • 300 ml apa
  • o fiola esenta de rom



       Pentru ornat:
  • nuca de cocos




Aici gasiti reteta NEGRESEI DE POST
Aici gasiti reteta SALAMULUI DE BISCUITI (DE FRUPT)


Mod de preparare:
Am rupt in bucatele 800 g de biscuiti iar restul i-am maruntit in robot .
Rahatul l-am taiat cubulete mici.
Am pus pe foc o craticioara cu cele trei linguri de zahar. Cand s-a caramelizat am turnat apa (atentie la aburi!) si am lasat sa fiarba pana s-a dizolvat tot zaharul.
Am adaugat margarina si rahatul si am lasat sa dea cateva clocote. Am dat deoparte craticioara , am pus esenta si am lasat la racit.






Am adaugat peste biscuiti,pe rand, cacaoa,nuca macinata si compozitia de rahat racita. Am amestecat bine dupa fiecare. Am lasat 10-15 minute deoparte, ca biscuitii sa se inmoaie putin.
Am impartit compozitia in 4 , am intins folie alimentara pe masa si am format suluri peste care am presarat nuca de cocos.
Am impachetat sulurile strans in folie si le-am dat la frigider pana a doua zi.
L-am feliat inainte de servire.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu mai jos. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!


Aici gasiti si alte RETETE DE POST


























loading...
loading...

11 comentarii:

  1. Anonim24/3/16

    In loc de margarina se poate folosi unt?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur, se poate folosi unt. Eu am folosit margarina fiindca l-am vrut de post. O zi frumoasa sa ai!

      Ștergere
  2. Crisa25/3/16

    Azi am facut si este foarte buna reteta! Multumim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ai incercat reteta si ca ti-a placut... Multumesc si eu,Crisa!

      Ștergere
  3. Am facut reteta, nu este cumva invers, 800 g biscuiti macinati si 200 g rupti in bucatele? Am facut si eu, dar nu arata asa ca in poza ta cu multa "crema" ca de "bombe", sunt prea multi biscuiti :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara,draga mea!Nu , nu este invers! :)Ce ce biscuiti ai folosit...eu am folosit biscuitii Fitness ,care sunt foarte sfaramiciosi.Gustul a fost ok?

      Ștergere
  4. dorina20/8/16

    rahatul mai greu de gasit in Anglia( DOAR IN MAGAZINELE dELI).....pot inlocui cu fructe confiate? MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, merg si fructele confiate sau poti adauga si gem /dulceata. Te pup, o zi frumoasa iti doresc...multumesc de vizita :)

      Ștergere
  5. Anonim28/11/16

    De cate ori fac,nu reusesc sa l tai felii,ca se rupe:-(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca sa maruntesti biscuitii mai mult...depinde si ce biscuiti folosesti.

      Ștergere
  6. georgeta6/11/17

    Imi plac mult prezentarile si modul de descriere al retetelor...Felicitari!

    RăspundețiȘtergere

p.b.
});

Articole recente