14.03.2016

Prajitura Boema


   Prajitura Boema in varianta de post…buna de te lingi pe degete😃


loading...

 

       Ingrediente
       Blat:
  • 450 g faina
  • 200 g zahar
  • 50 g cacao
  • 200 g miez de nuca
  • 500 ml apa
  • 100 ml ulei
  • 4 lg.cu varf gem de capsuni
  • 2 lgt.bicarbonat de sodiu
  • 1/2 sticluta esenta de rom
  • un praf de sare



       Sirop:
  • 200 g zahar
  • 400 ml apa
  • o lingura cacao
  • 50 g margarina
  • o sticluta esenta de rom
      Glazura:
  • 2 plicuri glazura de ciocolata Dr.Oetker
      Crema:
  • 100 g ciocolata de post
  • 200 ml frisca vegetala(fara lactoza)
      Decor:
  • 300 ml frisca vegetala( fara lactoza)


Aici gasiti reteta celui mai PUFOS CHEC (CHEC OPARIT)
 
Aici gasiti reteta celor mai bune AMANDINE

Mod de preparare
Blat: punem intr-un castron faina,cacaoa,zaharul, nuca(150 g macinata si 50 g zdrobita) si sarea.Turnam apa , uleiul si esenta de rom si amestecam cu telul. Adaugam gemul si bicarbonatul stins in otet apoi omogenizam.

Turnam compozitia intr-o tava(25x35 cm) tapetata cu hartie de copt si o dam la cuptorul preincalzit la foc potrivit pentru aproximati 30-35 de minute.Facem testul cu scobitoarea. Lasam blatul la racit in tava .

Sirop: punem toate ingredientele intr-o craticioara pe foc (mai putin esenta) si le fierbem aproximativ 5 minute.Dam deoparte ,adaugam esenta si lasam la racit.

Glazura: o preparam conform instructiunilor de pe ambalaj.






Aici puteti vedea ce bunatate de NEGRESA DE POST am facut

Crema:intr-o craticioara punem frisca si ciocolata rupta bucatele. Punem craticioare pe foc mic(fara sa fiarba), doar cat sa se topeasca ciocolata si omogenizam .Cand se raceste o lasam cateva ore la frigider (de preferat peste noapte).Inainte de folosire o mixam cateva minute.

Asamblare:indepartam marginile prajiturii, o taiem ( eu am taiat-o in 24 de bucati) si o insiropam. Scoatem bucatile de prajitura din tava si le asezam pe un platou.Glazuram fiecare bucata in parte(oprim o lingura din glazura pentru ornarea finala),apoi o dam 30 de minute la frigider sa se intareasca glazura .Punem crema intr-un pos si trasam un cerc pe fiecare bucata peste glazura intarita. In mijlocul cercului ornam cu frisca batuta si cateva picaturi din glazura oprita.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu mai jos. Va pup si va mai astept in bucataria mea!

Sa va fie de folos!

Aici gasiti si alte retete cu bunatati din bucataria mea.
























loading...
loading...

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc frumos,Dia! Ma bucur ca ti-a placut reteta, este delicioasa prajitura!

      Ștergere
  2. Superba prajitura ,am sa fac si eu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Astept sa-mi spui cum ti-a iesit! Te pup si-ti mutumesc pentru vizita! <3

      Ștergere

p.b.
});

Articole recente