18.03.2016

Chec de post


Un desert bun, ieftin si usor de preparat pentru zilele de post...si nu numai.



loading...

     Ingrediente:
  • 75 g zahar 
  • 100 ml ulei 
  • 200 ml apa minerala 
  • 200 g faina 
  • 1 lingurita esenta de rom 

  • 1 lingurita esenta de vanilie 
  • 1 lingurita coaja de lamaie 
  • un pliculet praf de copt 
  • 2 linguri cacao neagra
  • 2 linguri gem de capsuni 
  • 3 linguri nuca de cocos 
  • un varf cutit de sare

Mod de preparare:
Am pus intr-un castron zaharul, uleiul,apa minerala, faina cernuta cu praful de copt, esentele,coaja de lamaie,sarea si am mixat pana s-a topit zaharul.

Am impartit compozitia in doua.Intr-una din ele am adaugat cacaoa si gemul de capsuni si in cealalta nuca de cocos .Am mixat ambele compozitii pana la omogenizare.





Am tapetat doua tavi mici(20x8x5cm) de chec cu hartie de copt,am pus in mijlocul fiecarei tavi o lingura din compozitia maro, o lingura din compozitie alba, apoi iar o lingura din compozitie maro si tot asa pana am terminam ambele compozitii. 
Am dat tavile la cuptorul preincalzit la foc mediu, pentru cca 40 minute ,pana checurile s-au rumenit frumos. Sa va fie de folos!😘
loading...
loading...

6 comentarii:

  1. Maine il si fac...chiar vroiam ceva dulce de post si nu stiam...Multumesc de reteta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag! Multumesc si eu,Lacra! :)

      Ștergere
  2. Este a doua reteta pe care o incerc de la dvs si a iesit SUPER!Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, ma bucur mult ca ai incercat retetele mele si ca ti-au placut. Iti multumesc si eu.... o zi frumoasa sa ai!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Cu mare drag,Luciana!....multumesc si eu! <3

      Ștergere

..

Articole recente