01.03.2016

Rulada cu mousse de capsuni

Un desert simplu, usor de pregatit si de mare efect. Mousse-ul se poate face si cu alte fructe: mure, caise, fructe de padure, etc.
   

Daca probati reteta mea de Rulada cu mousse de capsuni  sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😊.Daca va plac retetele mele ma puteti urmari pe paginile de FacebookFacebook.😉.

   Ingrediente
   Blat:
  • 5 oua
  • 45 g indulcitor sau 5 linguri cu zahar(125 g)
  • 5 linguri cu faina
  • 3 linguri cu ulei
  • ½   lingurita cu coaja de lamaie
  • ½   lingurita cu esenta de rom si vanilie
  • ½   plic praf de copt
  • un varf cutit de sare 
   Mousse de capsuni:
  • 400 g capsuni(se pot folosi si capsuni congelate)
  • 400 ml smantana pentru frisca
  • 1 lingura zahar pudra
  • 45 g indulcitor sau 5 cu linguri de zahar(125 g)
  • 1 plic de gelatina (10 grame)
  • 100 ml apa

 
Mod de preparare
Blat: mixam ouale cu un praf de sare si indulcitorul(zaharul) pana se albesc si isi maresc volumul. Punem uleiul, esentele si coaja de lamaie si mixam pana la omogenizare. Incorporam treptat faina cernuta cu praful de copt amestecand usor cu o spatula. Punem compozitia intr-o tava mare de aragaz tapetata cu hartie de copt. si o nivelam. O dam la cuptorul preincalzit pentru circa 20-25 de minute la foc potrivit(180°C). Dupa ce blatul s-a copt il scoatem si-l lasam sa se racoreasca putin, apoi il dezlipim usor de pe hartie. Il intoarcem invers pe un prosop de bucatarie umed si il rulam in el. Il lasam sa se raceasca, apoi il derulam.
Mousse de capsuni: pastram 5-6 capsuni pentru ornat si restul le pasam cu mixerul vertical pana obtinem un piure. Intr-o craticioara punem piureul de capsuni impreuna cu indulcitorul(zaharul) pe foc pentru 7-8 minute. Dupa acest timp luam cratita de pe foc, oprim 4 linguri din piure pentru ornat, iar peste restul punem gelatina pe care am hidratat-o inainte timp de 10-15 minute in 100 ml de apa rece. Amestecam bine si lasam la racit. Intre timp mixam smantana pentru frisca cu o lingura de zahar pudra. Oprim 4-5 linguri pentru ornat. Peste restul de frisca punem piureul de capsuni si amestecam bine.
*
Intindem mousse-ul peste foaia de rulada si rulam cat de strans putem. Ornam rulada cu frisca, piure de capsuni si capsuni feliate. Dam rulada la frigider pentru aproximativ o ora, apoi o putem servi. Deliciu💛!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti TOATE RETETELE MELE DE LA A LA Z.

2 comentarii: