28.02.2016

Conopida in otet

Dulce-acrisoara si crocanta. Merge de minune langa o friptura sau tocanita.


loading...
      Ingrediente:
  • 4 kg conopida
  • 2 radacini hrean
  • 2-3 morcovi(optional)
  • 2 litri apa

  • 1 litru otet
  • 1 cana zahar (cana de 250 ml)
  • 3 linguri cu varf sare de muraturi
  • 1 lingura piper boabe
  • 6-7 frunze de dafin




Mod de preparare:
Am desfacut conopida in buchetele apoi am spalat-o bine si am lasat-o o ora in apa rece.
Dupa o ora am pus-o intr-o strecuratoare la scurs.
Am spalat si curatat morcovul si l-am taiat rondele.
Hreanul spalat si curatat l-am taiat betisoare.
Am asezat conopida in borcane(am folosit un borcan de 3 litri si doua borcane a cate1,5 litri), alternand cu rondele de morcov si betisoare de hrean.





Am pus otetul si apa intr-o oala la fiert. Am adaugat sarea, zaharul, frunzele de dafin si piperul. Am lasat sa dea cateva clocote si sa se topeasca sarea si zaharul apoi am luat oala de pe foc.Cu un polonic am turnat saramura fierbinte peste conopida din borcane.Am pus si frunzele de dafin si piperul . Am inchis borcanele cu capace si le-am lasat la racit acoperite cu o patura.
Sa va fie de folos!










loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

p.b.
});

Articole recente